2016. augusztus 11., csütörtök

Padlizsánkrém



Ani, a Parókia konyhájából a szervezője a Blogkóstoló 30. fordulójának, aki Mrs Same-t, a Fakanál és habverő blogot sorsolta páromul. Végignéztem Melinda blogját.....többször is......végül sikerült kiválasztanom néhány receptet, egyet tegnap gyorsan ki is próbáltam,. Már sokszor próbáltam padlizsánkrémet készíteni, de valahogy sosem ízlett a végeredmény annyira, hogy érdemesnek tartsam a receptet a megtartásra. Mostanáig. Melinda receptje alapján végre nagyon finom padlizsánkrémet sikerült készítenem nekem is. Köszönöm Melinda.

Hozzávalók
3 db padlizsán
olivaolaj

 bors
3 gerezd fokhagyma
2 ek majonéz

Elkészítés:
  1. A padlizsánokat hosszában ketté vágtam, tepsibe tettem a vágott felével felfelé ás meglocsoltam őket egy pici olivaolajjal. 200 fokos sütőben megsütöttem őket.
  2. Mikor megsültek, aegy kanál segítségével kikapartam a belsejét és megturmixoltam.
  3. Ízesítettem sóval, borssal, reszelt fokhagymával és a majonézzel, jól összekevertem és kész is.
A Facebookon is megtalálsz


1 megjegyzés:

  1. Örömmel olvasom,hogy olyan receptet találtál, ami ízlett is. Nekem ez volt az első padlizsán krémem és a mai napig így készítem.

    VálaszTörlés