2016. január 14., csütörtök

Martha Stewart sült raviolija

Okki, az Abroszra való blog írója hirdette meg a Szakácsmustra játék 15. fordulóját, választottja pedig nem más, mint Martha Stewart. Igazából nem terveztem előre hetekkel, hogy na én majd most jól részt veszek ezen a játékon (vagyis persze igen, mindig szeretnék, aztán mindig le is maradok a határidőkről), csak valami gyorsan elkészíthető ételt keresve bukkantam a felhívásra. És ha már úgyis megvolt a kiírás, meg még a határidőbe is -ezúttal bőven- belefértem, hát miért ne legyen Martha Stewart.......felmentem hát a honlapjára valami recept után kutatva (hihetelen, hogy 400 kötetes szakácskönyv-gyűjteményemben egyetlen egy sincs tőle)....továbbra sem voltam hajlandó nagy főzést rendezni. Így akadtam erre a receptre, ami tökéletes csütörtöki gyors ebéd....főleg ha az ember lánya követi a hölgy tanácsát és boltban veszi a raviolit.

Szép emberes adag lett belőle.......

Íme az eredeti:
http://www.marthastewart.com/331829/baked-ravioli

Hozzávalók

2 ek olivaolaj
1 fej vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma
só, bors
1,5 teáskanál oregano vagy kakukkfű
56 ounces (ez bizony 1,5 kilo) paradicsomkonzerv
900 g bolti ravioli
1,5 császe mozzarella
0,5 csésze parmezán

Elkészítés:
  1. A vöröshagymát és a fokhagymát apróra vágjuk és az olajon pirítani kezdjük. Nagyjából 5 perc után rádobjuk az oregánót (vagy a kakukkfüvet), ráöntjük a paradicsomot is és felforraljuk. Mikor felforrt, lejjebb vesszük a gázt és kis lángon fedő nélkül nagyjából 20-25 percig főzzük.
  2. Ez idő alatt egy fazékban vizet forralunk és a csomagoláson feltüntetett módon megfőzzük benne a raviolinkat. A leszűrt tésztát összekeverjük a paradicsomos szósszal, hóálló tálba tesszük, tetejére tépkedjük a mozzarellát és megszórjuk a reszelt parmezánnal. 180 fokos sütőben addig sütjük, amíg a teteje megpirul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése