2013. január 2., szerda

Fehérneműs torta

Bár erre a blogra nem szándékoztam süteményeket is feltenni, hisz van egy sütis oldalam is, de ezt valahogy könnyebb kezelni, így  a férjemnek készült szülinapi torta ezúttal itt kap helyet.




Ez volt az első eset, hogy fondanttal vontam be egy tortát teljesen, hát mit mondjak, van még mit csiszolni a technikán (amihez meg is tettem az első lépéseket, rendeltem hamar 2 könyvet), de messze nem olyan nehéz dolgozni vele, ahogy én azt képzeltem.
A torta egy sima 10 tojásos piskóta, a krém benne fehércsokis-mascarpones..........

A krémhez:

 30 dkg  Philadelphia
25 dkg mascarpone
12 dkg porcukor
3 dl tejszín
1 vaníliás cukor
20 dkg fehér csoki

Elkészítés:
  1. A csokit gőz felett megolvasztjuk, hagyjuk hűlni.
  2. A tejszínt kemény habbá verjük.
  3. A két féle sajtot kikeverjük a 2 féle cukorral, hozzáadjuk az olvasztott csokit, jól elkeverjük, végül fakanállal beleforgatjuk a tejszínt. Felhasználásig tartsuk hűtőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése