2011. július 5., kedd

Répás-almás rakott cukkini

Hatalmas a lemaradásom, már meg sem kísérlem megmondani, hogy melyik étel mikor volt, a sorrendet még remélem be tudom tartani.

Szóval a következő növényke Eszteremnek a cukkini volt. Megmondom őszintén, én nem szoktam készíteni, mert se a férjem se én nem szeretjük. De Eszter egész jól ette.

Hozzávalók

1 kisebb cukkini
1 sárgarépa
1 alma
1 teáskanál olivaolaj


Kicsi hőálló tálat kikentem az olajjal és belekarikáztam a megmosott, meghámozott cukkini felét. Rátettem a szintén megtisztított répát, amit hosszanti szeletekre vágtam, majd a héj nélküli almaszeleteket, újra répa, a tetejére pedig a cukkini másik fele. befedtem alufóliával és 180 fokon kb 20 percet sütöttem, majd enyhén darabosra turmixoltam.


Eszterem még csak 6,5 hónapos, ezért így magában készült, de idősebb babáknak nyugodtan megszórhatjuk a tetejét egy kis sajttal is sütés előtt. Vagy hozzáadhatjuk a sajtot turmixolás előtt is nyersen. Gazdagíthatjuk idősebb babáknak túróval, esetleg egy kis adag sült májjal. Án másnap egy adag csirkehúst adtam a péphez.


Tipp: ennek mintájára készíthetünk ételt a picinek például patiszon-körte-sütőtök trióból is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése