2011. július 5., kedd

Egyszerű céklafőzelék babáknak

Mivel imádom a céklát, ezért mielőtt gyerekem lett volna elképzelhetetlennek tartottam, hogy a céklából főzeléket főzzek (a másik a saláta), én azt bizony salátának szeretem jól behűtve. Viszont a gyerekek azt esznek meg, amit eléjük teszünk (már ha olyan szerencsések szülők vagyunk, mint én), ezért Eszterem kérdezés nélkül eltüntette főzelék formában is a céklát.

Hozzávalók
1 közepes cékla
1 közepes krumpli
1,5 dl víz
néhány szem köménymag

A céklát és a krumplit megpucoljuk és kockákra vágva a vízben a köménymaggal fedő alatt megpároljuk. Mire megpuhult a cékla, nekem az összes víz eltűnt alóla. Kiválogatjuk a köménymagot (én elfelejtettem, mert Eszter nagyon dünnyögött, így már turmixolás után jutott eszembe, hogy azokat ki akartam szedni) és megturmixoljuk.

2 adag lett ennyiből, a másikat lefagyasztottam

Adhatunk hozzá néhány szem meggyet, csirkehúst, almát.

1 megjegyzés:

  1. nagyon jo ez a recepted is:-):-):-)most kezdtunk hozzataplalni es nagyon hasznos kis recepteket talalok az oldaladon,koszonom:-)

    VálaszTörlés