2011. június 14., kedd

Borsós édeskömény-főzelék

Eszteremnek sokkal jobban bejött az édeskömény, mint amire számítottam, így ma ezt kevertem a  borsóval. Azért is jó páros, mert a borsótól lehet pici hasfájás (ha nem paszírozzuk át, hogy a héja ne maradjon rajta), viszont az édeskömény meg pont hasfájásra való. Mivel nálunk tegnap sem volt hasmars a héjas borsótól, így ma is egy az egyben turmixoltam

Egy édesköményt megmosunk, kockára vágunk, egy közepes krumplit szintén, egy kis lábasba tesszük egy marék borsóval, öntünk alá egy deci vizet és fedő alatt puhára pároljuk. )párológépben is elkészíthető) Mikor puha, péppé turmixoljuk. Ha a borsó héját le szeretnénk szedni paszírozás előtt, akkor pároljuk külön.
Mivel nekem volt a fagyasztóban kész édeskömény főzelék, így abból olvasztottam ki egy adagot és azt tuningoltam meg egy kis párolt borsóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése